Followers

Tuesday, March 20, 2012

bepbepbep

Assalamualaikummm,
hmmm nak luahkan isi hati sikit yang sedihh teramat sedih. As an expected, carrymarks aku teruk for Calculus,Chemistry dan dan dan Physics*myfeberet! -_-  I don't know what to do Ya Allah. Aku harap dengan berkat aku usaha  tengah malam pagi petang ni,insya-Allah membuahkan hasil. Kawan aku pernah kata, kalau dapat pointer tinggi sangat pun,tapi Allah tak redha,takdak gunanya. Kalau dapat pointer sikit pun, itu Allah dah tetapkan,Dia nak bagi banyak tu,so kita kena redha walaupun agak kecewa kan. :) Aku pernah dengar ceramah kat Radio Perlis,hehe, Ustat tu kata di dunia ni, ada dua golongan yang mendapat ilmu. Pertama,dia hanya mendapat ilmu semata-mata dan golongan kedua ialah golongan yang mendapat CAHAYA ILMU.  It is totally different. Imam Al-Ghazali or Shafie ntah pernah kata ''Ilmu tidak akan masuk ke pintu hati yang melakukan maksiat. Nauzubullah. mintak simpang Ya Allah.

DOA MEMOHON KETABAHAN HATI,

'' rabbanaq firlana zunubana waisrafana, fi amrina, wassabit aqda mana, fansurna 'alal qaumil kafirin.''YA TUHAN KAMI,AMPUNILLAH DOSA-DOSA KAMI DAN TINDAKAN-TINDAKAN KANI YG MELAMPAUI BATAS DAN TETAPKANLAH PENDIRIAN KAMI SERTA TOLONG KAMI TERHADAP ORG KAFIR.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.