Followers

Monday, February 6, 2012

today's long notes,I mean essay

Salam,nak mee bandung Kodiang ? saya tengah makan mee bandung sambil mengetaip ayat ini. Waah! sangat bahasa surat tersekali.  Erm today aku, my mum and Sarah keluar pergi jalan-jalan di Pacific. But before that, aku tinggal mereka di Klinik Ayaz,Sarah ada skin infection rasanya. Kesian si kecil yang kalut dan suka bertanya itu. Haihhhh. Then aku pun pergilah do my work. Pergi Peruda,survey around five stores about jersey for Part two DIS student. Iya,aku mengaku, renyah sikit. Rasa macam nak pass kat orang lain. But aku fikir balik, just try it first. Aku ni jenis orang yang takut nak pikul something yang berkaitan dengan responsibility. ngehh ngehh. But I can be a mother! trust me!*TETIBA 0_o

NEXT DESTINATION TENTULAH PACIFIC. You ols nak tau, Voucher 1 Meshia aku sudah habissssss. Then dekat Pacific aku terserempak dengan Haidar. 'kebetulan' dia pun nak pergi ke POPULAR juga. mahu habisin voucher agaknya. then kami pun ketemu di Fofulerrr. Punya syok membeli, ambil yang tu yang ini  acam anak orang kaya tanpa memerhati in pricenya, total RM 198.20 okay aku pun macam cuak. then kena la tambah lagi RM 48.20.  bawak keluar purse, bawak keluar RM 10 satu-satu,then ada RM 40 ja. then gelabah. Ketiak start befeluh,shawl start senget,muka start merah,mata start membulat,tangan start enzaitis disorder(tak reti eja nama penyakit tu pliss) terpaksa pinjam kat Haidar. orang kat belakang duk tengok. Okay,maluu gila. I artis okesss. haha wateber.

NEXT DESTINATION MESTILAH MC DONALD.


Aku hanya makan dua ketul ayam dan berbelasan fries. Alaaaa titew diet okayy. He ate spicy chicken mc deluxe,my mum ate mc chicken and sarah lagi diet,just sundae chocolate. Makan makan sembang sembang. happy betul! And thanks Mr. Haidar sebab belanja and tolong angkat barang-barang. heheee. Sure you cakap I garang kan td? Sbenarnya, I pun segan dengan ma. Takan nak gelak-gelak gedik dengan you depan my mum kan? heheeee. I love youuu you youuu.

And now,aku baru habis speaking test, gagap la jugak. aku taktau wajib tu kompalseri(tak reti eja lagi). then tadi selamba ja. aku kata it is wajib dengan jari telunjuk buat '' '' inverted coma. haishhh, grammar aku rendah sorry.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.